Fodboldtrøje-fredag

Fredag d. 6. marts
Kom og se Værum GF’s flotte gule trøjer side om side med andre af Randers FC’s samarbejdsklubbers i Randers Storcenter. Klubbens trøjer vil være udstillet hele ugen, og vi synes det er en fantastisk måde at vise vores by og klub frem på.

Arrangementet er i samarbejde med Randers FC og Randers Storcenter.
Shaan Blade (bestyrelsesmedlem) er primus motor på VGF’s deltagelse og har gjort en stor indsats for at vi – som måske en af de mindste klubber i fællesskabet – er repræsenteret under hvælvingen i Randers Storcenter

Trøjerne udlånes af alle klubberne og returneres selvfølgelig efter eventen.
Vi opfordrer alle ledere, spillere og øvrige medlemmer samt borgere i Værum til at kigge forbi!

Kom og støt Værum GF, mød andre fra byen og nyd fodbold stemningen på denne spændende fredag, hvor vi jo alle skal have en fodboldtrøje på.
Tak til Hanne Kjærsgaard fra Randers Storcenter for initiativet og samarbejdet.

Vi håber mange af jer vil kigge forbi og finde Værums gule trøjer!

Vel mødt