Så er det snart tid til den årlige affaldsindsamling i Værum.

Søndag den 19. april kl 10.00

Vi mødes i VGF’s klubhus, hvor der er rundstykker og kaffe/te/juice.
Derefter samler vi affald langs vejene i og omkring Værum. Der er sække og gribetænger til rådighed.
Kl 12 mødes vi igen i klubhuset.

Alle er velkomne, både børn og voksne 😊

Venlig hilsen
Støtteforeningen og Forsamlingshuset