Randers Kommune har besluttet at ofre mere end 200.000 kr. på en Bosætningskampagne der skal vise at Værum By er et attraktivt sted at flytte hen
Derfor vil I se bosætningskoordinator Kristian Fredslund Andersen fra Randers Kommune, og et videohold der fra 16.00 til 19.30 bevæger sig rundt i byen og filmer til netop denne video. Kampagnen forventes at skulle rettes mod beboerer i Aarhus, for at promovere Værum by som et muligt sted at slå sig ned.
Programmet for tirsdag:
16.00-16.30 Yngre person, der rækker en aldre medborger en indkøbspose
16.30-17.15 Mor og barn (omkring 6 år) med cykel.
17.15-18.00 Naboer der skal lave havearbejde og eftflg. tale/interagere over hækken
19.00-19.30 Fodboldtræning på Værum Stadion
Tak til alle jer der har indvilget i at stille op.
Den færdige Bosætningskampagne præsenteres i Værum Klubhus torsdag 28. maj kl. 17.00 – mere info om det senere.
Vi glæder os til at se resultatet.
Foreningerne i Værum By