Video-optagelser i Værum

Randers Kommune har besluttet at ofre mere end 200.000 kr. på en Bosætningskampagne der skal vise at Værum By er et attraktivt sted at flytte hen

Derfor vil I se bosætningskoordinator Kristian Fredslund Andersen fra Randers Kommune, og et videohold der fra 16.00 til 19.30 bevæger sig rundt i byen og filmer til netop denne video. Kampagnen forventes at skulle rettes mod beboerer i Aarhus, for at promovere Værum by som et muligt sted at slå sig ned.

Programmet for tirsdag:

16.00-16.30  Yngre person, der rækker en aldre medborger en indkøbspose                                

16.30-17.15  Mor og barn (omkring 6 år) med cykel.

 17.15-18.00 Naboer der skal lave havearbejde og eftflg. tale/interagere over hækken

 19.00-19.30 Fodboldtræning på Værum Stadion 

Tak til alle jer der har indvilget i at stille op.

Den færdige Bosætningskampagne præsenteres i Værum Klubhus torsdag 28. maj kl. 17.00 – mere info om det senere.

Vi glæder os til at se resultatet.

Foreningerne i Værum By